CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

9.9.09

OPERATION BLEV UPPSKJUTET!!!!!!!

Imorse ringde de från SS, och sa att min operation blir uppskjutet till 28 september.
De bad så jättemycket om ursäkt, men det behövdes ett specialinstrument till min operation.
Den går inte att utföra, om de inte har detta speciella instrument.
Blev helt förtvivlad...!

Detta instrument är så dyrt, så det lånas ut till sjukhus världen över. Så det kunde lika gärna vara i U.S.A, som på nåt annat sjukhus i världen. Och de har inte tillgång till detta innan.
Hon som planerade min operation, visste inte om att det behövdes till mig.

Min första tanke gick till min dotter, som ju beställt resa hem, för att hjälpa mig efter op.
Nu blir 2 veckor "bortslösade" av hennes tid här. Inte för att det är bortslösat att hon är hemma, det är jag jätteglad över, utan för att meningen med att hon kom nu, är för att hjälpa mig efter op.

Första veckan är jag ju hemma, och andra veckan ligger jag inne, och därmed ser jag henne mindre då med. Man är ju inte bortskämd direkt med att träffa henne. Så det blir bara sista veckan vi får tillsammans, när jag förhoppningsvis har kommit hem.*gråter*
Det är ju inte billigt direkt att resa från U.S.A och biljetterna går inte att ändra på.

Min andra tanke gällde operationen.
Vad ska de göra egentligen, eftersom de behöver sånt instrument?! Med andra ord, så är inte detta, en operation som utförs hela tiden, varje dag?!
Hur ofta har läkaren utfört den?! Hur många gånger har han hållt i detta instrument?!
Detta gör mig jääääkligt nervös!
( mejlade och fick till svar, att detta instrument används ofta och det är inga konstigheter med det.De hade otur att de inte fanns tillgängliga för mig. Så då kan jag pusta ut. )

3 har något att säga:

Trasdockan sa...

Hej vännen, jag säger bara herregud!!! Jag blev helt chockad när jag läste ditt inlägg. Det förstör ju hela planeringen med din dotters resa å allt ni har planerat. Usch, det måste kännas skittufft för dig/er. Detta behöver du verkligen inte nu, du har ju tillräckligt att tänka på. Det gör ont i mitt hjärta att läsa det å veta att du skall gå varje dag å vänta å vara nervös. Önskar med att det kunde varit över, operationen alltså, så du kunde få fokusera dig på morgondagen å dess drömmar ♥
Kramar i massor!

Karin sa...

Tack snälla Tessilooo. Säger med herregud. Inget att göra åt dock, bara att gilla läget, som man får göra 100 gånger om dagen, eller hur:)

NoOne sa...

Nää...Vad trist! *Kramas*