CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

9.9.09

Grattis på 26-årsdagen.

Grattis Johanna, på din dag. Hoppas den blir trevlig med god tårta och fina presenter. Tusen pussar och kramar till dig:)
Photobucket

6 har något att säga:

Trasdockan sa...

Jag grattar med till din vackra dotter ;)Grattis Johanna långt där borta!

Karin sa...

Vad gullig du är...Tackar så länge å hennes vägnar:)

Karin sa...

...förresten...varför kan jag inte se din blogg, Tessilooo. Det är bara helsvart när jag går in på din länk?!

NoOne sa...

***Grattis*** en dag fösent,Johanna...
Du vet väl att du har en Såå gooer mamms ♥...*Kram*

Trasdockan sa...

Å du, det går...men det tar sån tiiiid. Vet inte vad som är fel, jättetråkigt är det. Imorse tog den 3 minuter på sig att laddas:( Så har du lite tid över så stanna kvar så skall du se att du kommer in,kram ♥

Karin sa...

tessilooo. vad bra att jag vet nu. har testat i dagar...och jodå, tålamodet finns.
Undra varför det är så, för det var väldans lång tid ju.

Annmi
Tackar å johannas vägnar. Det var vackra ord *suger åt mig*