CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

4.9.09

Smiley

Min dotter Johanna kommer snart hem...*längtar*
Photobucket
Hon reser ända från San Francisco, för att hjälpa mig när jag är nyopererad.


Photobucket

Tänk att hon gör detta för min skull!
Jag är så otroligt tacksam, och lycklig givetvis.
Hoppas hon vet och känner det.
Och att hon kommer i hela 3 veckor.
Men tänk vad hon ska få slita...nu när det är paybacktime
Photobucket

för jag är ju konvalecent...
Photobucket
och ska bli uppassad
Photobucket
Johanna, min räddande ängel.
Photobucket
som jag älskar...
Photobucket

Vill ju bara viska en sak till henne...
Photobucket

4 har något att säga:

Botchow sa...

tihi

Karin sa...

haha...vilket svar:-)Blev du mållös kanske:-)

NoOne sa...

Såå Underbart & hon känner/vet detta säkert i sitt ♥ & älskar sin goa mamms!
Vilken otrolig gåva vi har i våra nära & kära :)
Såå sött inlägg,förstår att hon blev mållös ;)

Stor svag *Kraam* från lilla mig!

Ljung sa...

Det är som det ska vara... först hjälper vi mammor barnen när dom behöver hjälpen, sen hjälper dom oss när vi behöver den... och mer blir det ju äldre man blir!!!

;-)