CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

16.10.09

19 dagar efter op.- mår fantastiskt bra.

Mår lika bra som innan. Gör lite hemmagympa och är ute och promenerar, varje dag.
Känner mig som "Forest Gump". Han började ju springa och sprang och sprang och slutade inte...så känner jag, när det gäller att gå.
Jäklar vad jag ska gå när jag blir frisk...riktigt känna mina ben och gå och gå och gå!Underbart!




Tar två vanliga alvedon när jag vaknar.Är ju lite öm efter natten. Det är obekvämt med korsett och sömn, och det är ingen bra kombination.Men det är det enda jag tar!

Jag har numera korsetten från morgon till kväll. Den är lika jobbig som den varit hela tiden, fast jag tänker att är jag duktig, så kanske jag blir av med den fortare.
Den är verkligen hatad av mig, men jag försöker glömma att jag har den på mig.

När jag tar den av mig, så är linnet under alldeles fuktigt. Jag har ändå inte känt att det är riktigt så varmt under, för jag kanske fryser i övrigt.
Det pirrar och kliar och man har tusen myror under den. Skulle inte vara dumt med en massage.
De sa, när jag provade in den på tekniska, att mitt underhudsfett kommer att försvinna, när man bär en sådan.

"Bossemor", en nätvän,visade mig det här klippet från youtube.
Korsetten kanske funkar som i klippet, och jag får en platt mage.
Det vore verkligen en belöning! Det är jag värd!
Jag har ju ett par månader till att bära den.Så bara för att testa om jag får en platt mage, ska jag inte ge upp!



4 har något att säga:

NoOne sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
NoOne sa...

Härligt!! Va' du kämpar på & mår bra :) *Kraam* pårej ♥...

Misan sa...

du är så duktig som kämpar med korsetten:-)

*Kraaaam* från Misan

Karin sa...

hehe..tack. kram på er med_)