CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

26.10.09

Jag fick ett SMS inatt...!

Klockan 05.00, natten som var, fick jag först ett sms,
sedan kom ett till. Sedan ringde hon.
Vem då...jo, min dotter Johanna.
Hon är i Los Angeles och ser U2 , på Rose Bowl.
Och för första gången i historien, visas en konsert live,
direkt på youtube, globalt.
Det stod följande i SMS;et;
"mama. they are broadcasting the concert live, on youtube.
Watch it. It will be awesome!"
Tänk, att man har en sån omtänksam dotter, som tänker på sin mamma:)
puss på dig!
Jag kastade mig upp, helsnurrig och trött... på med datorn,
letade febrilt på nätet, hittade inget...googlade till slut och fann vad jag sökte...

Sen såg jag på deras konsert, fram till 8 på morgonen. Tänk att Johanna är där, precis när jag kollar. Hon och David sitter där i publiken, på andra sidan jorden.
Döm om min förvåning...Då sände de hela konserten igen....från början. Så då såg jag den igen. Jag som var så ledsen när de var på Ullevi i somras, och jag inte gick och såg dom. Hade ju varken pengar eller ork till det.
Nu fick jag ju se hela deras konsert.
Gud, vad glad jag blev...
Var tvungen att ta fram min kamera och filma...jag var ju liksom och såg på U2...yeeeahhh!
*dansar och diggar i natten*


2 har något att säga:

Ljung sa...

Ahhh... vilken lycka för dig!!!

kram!

Karin sa...

man får inte roligare än vad man gör sig, vettu..haha...party, party:)