CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

13.10.09

Body Brace

Idag kände jag mig beredd på att ta på mig korsetten, eller Body Brace som den heter.
Har haft den på i 3 timmar nu, och den är fruktansvärd varm att ha på sig.
Jag har betydligt svårare att sitta ner. När jag sitter, så skär nederdelen in i mina lår.
Den trycker på ryggen och är hemskt obekväm, men jag ska försöka ge den en chans ändå.
Felet med den är att min kropp måste anpassas efter den, istället för att den är anpassad efter min kropp.
Men det är bara att gilla läget, får se hur länge jag står ut, eller om jag vänjer mig.

8 har något att säga:

Botchow sa...

naaaaw mamy, va duktig du e!!

Karin sa...

jag veeet...nu har jag haft den heeela dagen...:)

NoOne sa...

Ser ju inge vidare ut,vännen men du är såå duktig tjejja ♥ *Kram*

Karin sa...

hihi...tack, annmi:) kram

Ljung sa...

KÄMPA PÅ NU!!

kram!

Karin sa...

jajamensan:)

Trasdockan sa...

Det ser inte så vidare skönt ut. Hur sjutton kan man sitta med en sån på sig. Kraaaam!!

Karin sa...

det går inte..haha...:-D kraaam!