CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

27.10.09

Déjá vu...då och nu!

När min dotter Johanna och hennes kusin Sarah var små, togs det en hel del bilder.
Nu,när Johanna var hemma på besök från U.S.A , och även kusin Sarah var hemma hos mig, fick vi ett ryck att fota lite kul bilder.
Vi tänkte att om vi tar exakt samma foton från när de var små, och fotar de i samma position som på bilden, fast nu när de är vuxna.
Kan lova att det blev en hel del skratt, för att få exakt samma.Bilderna blev riktigt bra och så jäkla roliga...! Kolla och njut...haha!

OBS:klicka på bilden för större format!
-Sarah( från England); undra hur en svensk smakar?
-Johanna;tralalala...här sitter jag bra. Hon är ju riktigt snäll, den där kussen!
- Sarah; SLURP...SLURP..urk..*jäkla hår i maten*
-Johanna; *förtvivlat* maaaaaaaammmmaaaaaa...hjäääälp....varför hjälper ingen mig?!!

-Sarah; *fånigt* var jag duktig nu, mamma...hon var ju ganska god den där Johanna!
-Johanna; *fortfarande förtvivlat* jag ska aldrig mer träffa den där sarah...jag har ju fullt av seckel i håret ju. det vågar f*n sitta bredvid henne mer gånger....*muttrar*

Sarah och Johanna, då och nu.



4 har något att säga:

Botchow sa...

naaaaaaaaawwww
va bra det blev!!!

Karin sa...

hihi...:)

Ljung sa...

sitter här och garvar... FASEN va goa våra töser är!!!

Karin sa...

absoluuut!