CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

30.1.11

BIO

Nu har jag äntligen sett den, har ju skrivit om den förut Burlesque (trailer här)

Den var lika bra som jag tänkt mig. Satt trollbunden och bara stornjöt. Det var ju två av mina stora kvinnliga idoler, i  filmen.
Och inte blev det sämre av att denna kille, Cam Gigandet   hade den manliga huvudrollen.
Vilka ögon...ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅhh, älskar vackra ögon...!

Fantastisk koreografi, snabb, fräck och urläckert, bra dansare, snygga kläder, ursnygg sminkning, fantastisk sång, så man hade ståpäls varje gång de sjöng.... 2 timmar av njutning, och rekomenderas varmt, OM man älskar dans och musik.
För något djupt drama är det inte, som kritikerna tycks tro att det ska vara (fick dålig kritik) ...utan det är 2 timmar av fantastisk underhållning!.
                                   

              
   Photobucket

2 har något att säga:

NoOne sa...

Ahhhhhhhhhhhhhh....

// Kraaaam i ☼

kungen o majkis sa...

Jag försökte få med mig sambon på den i fredags när vi var barnfria...men han tvärvägrade :-D! Jag har varit och kollat i min garn affär nu, men tanten där hade bytit ut mycket av sitt sortiment och hon kunde inte hjälpa mig med vilket garn det var :-(! Hoppas att du hittar något liknande, har för mig att det var ett angora-garn.

Kram!