CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

10.4.11

03. Dagen tema – en låt som gör mig glad

29-dagars temat fortsätter denna vackra söndag.
Jag har funderat hela morgonen, det finns ju en hel del låtar man blir glad av. Men jag måste säga att följande låt gör mig väldigt glad.
Jag älskar även artisten som sjunger , hon gör mig glad, och det behöver man ju inte göra egentligen med glada låtar. En glad låt kan vara heltöntig, men den gör en ändå glad, på nåt sätt.

Andra glada låtar för mig är t.ex The Moniker "Oh my god" eller Ricky Martin - Livin' La Vida Loca 

Men nu blev det Duffy med den 60-tals inspirerade låten  Mercy som gör mig gladast....
till den låten vill jag dansa och shaka loss, som man gjorde på den tiden.



Kolla gärna in DOTTERNS och SYRRANS val med...

4 har något att säga:

Ljung sa...

Åh, perfekt val!!
Jag återkommer med mitt... ska skjutsa sarah hem först!

kram

Karin sa...

bra val..eller hur:)

Botchow sa...

Åhh...älskar denna låten!!! HOn har sån bra röst!

alarnophotography sa...

Åh en av mina favoriter!