CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

9.4.11

02. Dagens tema – min hatlåt

29-dagars temat fortsätter. Dagens tema är en hatlåt, och jag behövde faktiskt inte fundera länge...denna poppade direkt upp. Och jag är så jäkla ivrig och eftersom klockan är 02.08 på det nya dygnet, så lägger jag givetvis in videon.
Tror säkert jag har många som håller med, att det är världens mest meningslösa, kassa och tjatigaste låt....hej Monika..."Nic and the family"...så bort, bort, bort med den låten!

För den som inte kan texten och vill sjunga med, finns den intelligenta texten under videon...hahahahahahaha....



hej hej Monika hej på dig Monika
hej Monika hej på dig Monika
hej Monika hej på dig Monika
hej Monika hej på dig Monika

Kalla blickar, kalla kårar
du var bar 14 vårar ta min hand och visa mig vägen
jag är din alla lägen.

hej hej Monika hej på dig Monika
hej Monika hej på dig Monika
hej Monika hej på dig Monika
hej Monika hej på dig Monika

Känns som vår kärlek kom på sne från början
precis som lutande tornet i Pisa
men tornet står där än idag och här står du och här står jag

hej hej Monika hej på dig Monika
hej Monika hej på dig Monika
hej Monika hej på dig Monika
hej Monika hej på dig Monika

Hej hej hej Monika
Hej hej hej Monika
Hej hej hej Monika
Hej hej hej Monika

hej hej Monika hej på dig Monika
hej Monika hej på dig Monika
hej Monika hej på dig Monika
hej Monika hej på dig Monika

hej hej Monika hej på dig Monika
hej Monika hej på dig Monika
hej Monika hej på dig Monika
hej Monika hej på dig Monika

Hej hej Monika
Hej hej Monika
Hej hej Monika
Hej Monika
Hej Monika
Hej Monika

Hej hej Monika
Hej hej Monika
Hej hej Monika
Hej Monika
Hej Monika
Hej Monika


50's heaven   och   Fabulous life of Panini  bloggar med om detta tema!

4 har något att säga:

NoOne sa...

*Hahaa* Jaa,vaddå tjatif!!!

/Kram i morgon ☼

Ljung sa...

haha... började garva här!!
Jag har också lagt in hatlåten nu!

kram

Botchow sa...

JA! Usch för denna!Tur var att jag inte var i Sverige under denna tiden. elelr var jag? Har jag förträngt?

Karin sa...

tror inte det johanna..var glad att du slapp, alla gillade den...av någon anledning..haha