CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

12.4.11

05. Dagens tema- en låt som påminner mig om någon

Temat fortsätter...

Det tog mig ungefär 5 minuter, innan jag kom på denna låt.
YMCA sjöng vi på min systers bröllop, med ändrad text. Vågar ni höra, så klicka HÄR
Så numera är den låten för alltid förknippad med deras bröllop.
Jag kan inte höra låten utan att jag sjunger min text, och inte den riktiga.

( YMCA med Village People länk om inte videon funkar.)


Village People - YMCA (version originale) by scorpiomusic


Nu tror jag säkert både min dotter och syrran  kan skriva samma temalåt som mig,
men det är ju tillåtet.
Vi har ju samma minnen i så mycket. då vi är familj.

2 har något att säga:

Ljung sa...

haha... förlåt, men jag tog mig fräckheten att FUSKA ikväll!!
Har en sån fruktansvärd huvudvärk och behöver logga ur!!

vi hade i alla fall samma låt i huvudet, och jag kan inte heller höra den utan att sjunga DINA ord till den!!!

kram syrran

NoOne sa...

*Thihii* Härligt....
/Kram Kram