CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20.4.11

Tjohoooo....

I'm back...tror ingen saknat mig, vet inte ens vilka läsare jag har eller om det ens är någon...men ändå, låtsasvänner får man ha då, som Alfons!
...jag har dator och internet igen. Kan helt ärligt säga att jag är databeroende, fast på ett sunt sätt. Jag kan gör annat, MEN jag kan inte leva utan dator och den sociala biten.
Ja...sociala....för gud vad lite man vet utan internet, när man inte kan läsa tidningen, inte kan googla på allt man undrar, inte kan vara social med sina vänner...jösses amanda, vad jag saknat min dator. Man blir totalt försoffad utan dator!

Kommer att fortsätta mitt tema, men lägger mina missade teman efteråt. Lite trist att slänga in 7 dagars tema i ett enda inlägg, blir lite mycket...så jag återkommer med en uppdatering senare.

5 har något att säga:

kungen o majkis sa...

Det är ett skit när ens dator kraschar...då märker man hur mycket man använder den! Vår dator kraschade igår. Tre timmar senare hade vi en ny :-D!

Välkommen tillbaka till datavärlden :D!

NoOne sa...

Hääärligt :)
Jag har Saknat Dig / ♥ Kraaaaam

Botchow sa...

Bra mamy!!! GLad att ha dej tilblaka!

Karin sa...

tusen tack for missing me..haha
Fler än jag med kraschade datorer..fast det tog 3 timmar för er om en vecka för mig..haha
Synd på allt man förlorat bara...och det tar tid att komma ikapp.

alarnophotography sa...

Saknade dig ♥Karin! Det är så himla trist när datorn ger upp eller strular, man upptäcker både hur beroende man är och hur mycket man har på datorn som man förlorar som faktiskt betydde något för en.
Skönt att du är tillbaka igen, kram!♥